Olen 13v poika. Minulla on 6.5 cm muna levossa ja seisoksissa 9 cm. Karvoitus ei ole tummaa mutta kuitenkin löytyy. Spermaa ei tule vaikkakin kuiva orgasmeja tulee. Pitääkö olla huolissaan siitä että spermaa ei tule ja kivekset eikä muna ole iso?
Pitääkö olla huolissaan
6
184
Vastaukset
- Anonyymi
Ei oo syytä huoleen. Parin vuoden päästä tilanne on jo toinen.
- Anonyymi
Nauti nyt niistä kuivista orkuista, voit varmasti jopa saada helpolla perääkäisiä orgasmeja, jotka ei onnistu niin helposti kun siemeniä alkaa tulla. Toi 9cm, kyllä se on jo murrosikä alkanut ja sanoisin että niitä senttejä tulee jo talven aikana lisää!
Hyvää Joulun odotusta! - Anonyymi
Hmn,hieman pitkä on jo tuon ikäiselle. suosittelisin mahdollisesti kodistasi löytyvän sikarileikkurin käyttöä, tulevaisuuttasi ajatellen.Terv. Tyyne täti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762271Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2631875Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi59864- 70818
Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �48817- 68769
- 54764
- 65747
- 71745
IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!
Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss177723